KPN is één van de grootste en beste mobiele providers van Nederland. Vandaag gaan KPN vergelijken met andere mobiele providers. We gaan de klanten service flink op de proef stellen. Met uiteindelijke doel erachter komen welke mobiele providers het meeste kans maakt op de titel ‘beste mobiele provider 2014’. Verder word dit een interessant onderzoek omdat KPN had belooft wat aan hun klantenservice te gaan doen om zo de beste mobiele provider te worden. Wij willen dus wel eens zien of er al verbeteringen zijn aangebracht.
Beste mobiele providers bellen
Om de klantenservice goed te vergelijken hebben we KPN opgebeld met een aantal vragen. En dat ging verrassend goed. Om te beginnen de wacht tijden voordat we een medewerker aan de telefoon kregen waren vrij kort. En de mensen die ons hielpen waren zeer vriendelijk. We kregen echt het idee dat ze ons wilde helpen en dat ze er moeite voor wilden doen. Toch een fijn gevoel als je telefoon het een keer niet doet en je toch wilt blijven bellen. De moeite die de klantenservice van KPN erin stak geeft ons veel vertrouwen en misschien word KPN hierdoor dan ook wel de beste mobiele provider 2014
Overige klantenservice van de beste mobiele providers
Natuurlijk is het bellen naar de klantenservice niet het enige middel om geholpen te kunnen worden. Net zoals bij alle providers heeft KPN ook een klantenservice online. Op sociale media kan je prima geholpen worden door deze provider. Wat ook een groot voordeel van KPN is, zijn de winkels waar je naar toe kan. Het personeel in deze winkels is zeer vriendelijk en helpt je gericht. Bij KPN is het niet zo dat je van het kastje naar de muur word gestuurd.
KPN de beste mobiele provider 2014?
De vraag is natuurlijk word KPN de beste mobiele provider 2014? Wij denken dat ze een goede kans maken. De klantenservice is flink verbeterd en is één van de beste van Nederland. De kansen voor KPN liggen dus goed dit jaar. En wie weet als ze wat aan de prijzen doen zouden ze best nog wel eens de beste mobiele provider van 2014 kunnen worden.